marți, 29 martie 2011

Vaii draga,de ce ti-ai facut blog?

                                                         


                                                     Scuza-ma , este ceva ilegal?
                                                     Am semnat cumva vreun act,care sa-mi interzica asta?
                                                     Frate , tu n-ai ceva mai bun de facut?...
 


     Raspunsul este unul cat se poate de simplu,dar doar daca ti-ai fi solicitat putin creierasul ti-ai fi dat seama.
 Pai.. mi-am facut blog pentru ca am ceva de spus .Pentru ca am avut chef.Pentru ca am dreptul la o parere.

    
 De ce trebuie sa iti dau explicatii? De ce trebuie sa impart acelasi creier cu tine?
 Sunt de acord cu afirmatia"fiecare face ce vrea" , dar nu ma mai  freca pe mine la mandolina !

                   


                                                       
  
           

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu